Voor organisaties die in de politiek-maatschappelijke arena opereren is corporate communicatie geen recht-toe-recht-aan communicatie. Het is van belang om de strategische boodschap van onze klanten op een creatieve manier te verwerken in elk product. En bovendien om een scherp oog te hebben voor maatschappelijke relevantie én politieke gevoeligheden. Vanuit die visie werkt het creatieve team van MediaAdvice, dat bestaat uit tekstschrijvers, designers, webdevelopers, cameramensen, fotografen, video-editors, trainers en PR-adviseurs.
Directeur van MediaAdvice is Albert Reinders. Na zijn studie Politieke Wetenschappen in Leiden was hij vijftien jaar werkzaam in de landelijke journalistiek. Hij werkte voor het weekblad HP/De Tijd als politiek verslaggever en was senior verslaggever bij de actualiteitenprogramma’s MiddagEditie en Netwerk. In september 2005 ontving hij een Emmy Award. Hij kreeg de belangrijkste internationale televisieprijs voor zijn documentaire ‘Terug naar Beslan’, over het gijzelingsdrama in de Zuid-Russische stad. Inmiddels is hij achttien jaar directeur van MediaAdvice.